CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2 maart 2012

2 maal de Anna



Ik had dit bericht al eerder willen maken, maar er kwamen een paar gebreide eieren tussen ;-)
De nieuwe Anna Burda is er weer en dat is het altijd wel waard om een blogje aan te wijden.
Ik koop hem standaard elke maand. Een lidmaatschap heeft trouwens geen extra voordeel meer behalve dat je er niet meer voor naar de winkel hoeft te gaan.
Ik vind het juist heerlijk om ergens het tijdschriftenvak door te neuzen.
Vorige week ging ik mee met dochter en vriend om hun nieuwe huis van binnen te kijken en zijn we gelijk even bij de winkels vlakbij gaan kijken. Had ik beter niet kunnen doen want daar lagen me toch een paar leuke handwerktijdschriften die je hier bij de primera niet kunt krijgen.
Zo lag daar bv ook de Mollie Makes.. Die heb ik aan me voorbij laten gaan. Het is een leuk blad maar voor mij veels te druk met veels te veel reclame en naar verhouding weinig echte inhoud.
Maar evengoed wel even leuk om het even in handen te hebben.Wat ik daar wel heb gekocht is de nieuwe Anna Burda en een tweede Anna Creatief  (haken met plezier) Ik heb dit blad niet eerder gezien maar het is een nummer 1..

Heel vreemd is dat ik in het blad nergens iets kan vinden of dit dan om een nieuwe uitgave gaat en of dat er ook nog een nummer 2 in aantocht is... In ieder geval is het een blad dus gaan we die even van binnen laten zien...

Eerst de foto's van de Anna Burda Maart  2012
Natuurlijk een paaseditie met de vilten paashaasjes die ook op de voorkant staan . Schattig !



 verder vind je in het blad: 
vrolijke lentekleurtjes 

eieren om te vilten.



eieren om te haken en alles om de ontbijttafel mooi aan te kleden.


Werkelijk prachtig borduurwerk 




kippetjes en eieren



En iets wat ik zelf ook zou willen maken van deze mooie stof. 



De quilt kalender van maart


en nog veel meer natuurlijk

Dan het "nieuwe blad"  creatief Anna Haken met plezier. 



In dit blad vind je de volgende items


romantische gehaakte harten.


Mooie gehaakte kussens



Lieve gordijntjes


De ontbijttafel.
de gehaakte versiersels vind je ook bij drops design





Ook de Amis zijn aanwezig. 

 kleurige plaids. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik deze wel heel erg los en grof gehaakt vind 
ik hou toch meer van wat fijner werk.
Maar op de foto's ziet het er erg leuk uit.

Je kan je hart ophalen bij deze twee leuke Anna's

:-)

Lieve groetjes Petra






15 reacties:

Linda

Leuk, dat we weer even mee mochten kijken en heerlijk weer al die voorjaarskleurtjes!

Jacomijn

Dat tweede magazine heb ik hier nog niet gezien. 'k Denk dat ik beter moet kijken !! ;o)!!! Met de eerste Anna heb ik ook al in m'n handen gestaan, maar toch niet meegenomen. Als ik nu jouw foto's zo zie, denk ik toch dat ik 'm alsnog ga halen.
Wat jij schrijft over de Mollie Makes, heb ik nou ook!! Het blad ziet er leuk uit, maar om nou E 12.50 te gaan betalen voor bijna geen patronen en alleen leeswerk... Voor dat geld wil ik toch wel wat meer !!!!

Anoniem

leuk tijdschrift

Amarins

WAt verwen je ons met deze leuke tijdschriften. Vooral die laatste vind ik ook wel heel leuk. Eens kijken of hij hier ook in de winkels ligt.
Groetjes, Amarins

Dorien

Ik zie wel hele leuke dingetjes hoor en de lentekriebels hebben al toegeslagen!
Ik hoop dat ik komende week toch weer genoeg energie heb om wat paassfeer in huis te brengen.
Fijn weekend!

Johanna

Oh dat mooie rode borduurwerk vind ik erg mooi. Lekker even doorkijken en genieten van al dat moois.
Fijn weekend.

by Ieke

Bedankt voor je inkijkje ;)

Ik vind de genaaide kippen en hazen helemaal leuk, net als de gehaakte kussens. Wordt alleen wel een beetje vol in m'n bed eigenlijk. Maar gauw op zoek naar 'n kerel: een 2-persoonsbed heeft meer ruimte ;)

Tineke

Leuk, al die ideeën die je weer opdoet in een blad.

Sandra's Handmade

wat zijn ze leuk. Ik heb de Anna, maar die speciale haakanna ken ik ook niet. Weet iemand of ze die ook in een webwinkel ergens verkopen???
Ik heb de afgelopen week al wel 5 of 6 boekwinkels gehad maar nergens gezien (jaja, zeeland, ik weet het, afgelegen :) )

Ann

Hoi Petra,
Ik koop elke maand de Anna (heb hem zelfs bijna twee jaar in het duits gehad omdat hij tijdelijk niet in het nederlands te krijgen was).
Elke keer zijn er wel enkele dingen waarvan ik denk "wil ik maken - moet ik hebben"!
Super dat je hier een artikel hebt aan gewijd! Zo kunnen nog meer mensen hem kopen en gaat Anna altijd in het nederlands uitgegeven worden ... althans dat hoop ik! :-)

Elizabeth

Altijd leuk om de inhoud weer geshowd te krijgen van de nieuwste bladen... De Anna Burda had ik zelf al, maar het andere blad van Anna ken ik echt niet. Ik ga eens gauw kijken of die hier ook ligt!
Alleen.... je wil dan weer zoveel maken hè.., en soms kan ik echt niet streng genoeg voor mezelf zijn!

Fijn weekend, en groetjes van Elizabeth

Betsy

Leuk om even met je mee te neuzen! Ik zag tussen alle creaties ook heel mooie dieren: kikker, rups enz. Lijkt me ook heel leuk om te maken. De borduurtjes zijn echt prachtig.
Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat maken.

lieve groet en een fijn weekend toegewenst,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy

Inspiratie genoeg en heerlijke lentekleurtjes. Ik heb ook zin in iets nieuws!
Fijn weekend, groetjes

marion

wat een leuke anna's, ik loop er altijd aan voorbij maar ga nu toch eens even kijken.......

ChériesCrochet

Hoi Petra, alles goed ? We missen je gezellige blogberichtjes.....

Een reactie posten