CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 februari 2012

Uitzetten Woordvarificatie

Ik lees wel vaker deze oproep.
zelf heb ik het ook al een tijdje uit.
en gelukkig steeds meer bloggers met mij.
maar nog niet allemaal :-))

Ik vind blogger nu steeds lastiger worden met die rare woorden
om in te typen die haast niet te lezen zijn.
Misschien dat ik een beetje kippig ben zo af en toe
maar het gebeurt me regelmatig dat ik pas na 2 of 3 pogingen
een reactie kan plaatsen.
Dus lieve medebloggers
help mee om het bloggen wat gebruiksvriendelijker te maken.










9 reacties:

Moos

Je hebt helemaal gelijk meis!

Soms moet je verdikkie tig keer een combinatie intypen om de juiste lettercombinatie te pakken te krijgen wil je een reactie plaatsen!
Onbegrijpelijk wie dit verzonnen heeft!

Je wilt niet weten hoe vaak ik al tegen mijn laptoppie heb geroepen IK BEN GEEN ROBOT grrrrr *LOL*

Angélique

Nee, je bent niet kippig (anders heel veel met jou), maar dit is enorm lastig. Gelukkig hebben ze die vorige versie (die in een zwart rondje ed) snel weer weggehaald. Ik vind het ook heel vervelend zo, daar kunnen ze vast wel wat anders op verzinnen.

Unknown

He he eindelijk een duidelijke uitleg hoe je dit uit kunt zetten! Dank je wel, heb het dan ook meteen uitgezet!! Hoe vervelend is het om iedere keer onleesbare dingen meerdere malen over te moeten typen voordat je een reactie kunt plaatsen?

Groetjes, Debbie

Jacomijn

:o)!!!!!

ChériesCrochet

De mijne staat ook uit ;-)

by Ieke

Ik deel je oproep! Op m'n pad kan ik die woordverificatie niet invoeren, dus niet reageren. Heb je net een heel verhaald getypt, is het weg...

Haakmuts

O, gelukkig blijk ik niet de enige te zijn die moeite heeft met die gekke letters/cijfers, heel irritant allemaal.

Haakmuts

O, gelukkig blijk ik niet de enige te zijn die moeite heeft met die gekke letters/cijfers, heel irritant allemaal.

Anoniem

Hallo Petra,

je hebt een superleuk blog. Eindelijk heb ik de hema rookworst/tompoes gevonden, dankzij jou !
Beterschap met je arm en ik blijf je blog volgen .

Jeanette ( Heeze)

Een reactie posten