CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 juli 2011

Ta-Dahhhh.....

Ta-Daah wat is dat leuk om te zeggen. Vanavond heb ik alle draadjes netjes afgehecht...Het viel eerlijk gezegd wel mee, het is een grote Granny Square geworden van 1,40 bij 1,40 cm Bijna 1700 Gram. Hier wat foto's





36 labeltjes.. ik had ze bewaard... en alle draadjes in een glas.
Het is Tik!! ik weet het, Het zij zo.... ;-)




 
Dit is onze Toob (Toby) een halfommetje van een Friese stabij en een Kooier.
Hij kijkt er nu zo zielig bij, alsof hij wil zeggen... Alweer!!

10 reacties:

Elizabeth

Heerlijk om zo'n groot werkstuk af te hebben...
en kijk Toby nou eens lekker zitten onder het kleedje!
Bedankt voor je leuke reacties op m'n blog..

Groetjes, Elizabeth

Angélique

Applaus!!!!!
Hij is echt super geworden, goed gedaan!

Rachel

Ik heb maar één woord: WOW!

Jacqueline

Ja... echt een mooi werkstuk geworden! En 36 bolletjes! Zo'n groot werkstuk heb ik nog nooit gemaakt! Haakt lekker hé, zo'n granny-steek!
groetjes Jacqueline

Anoniem

De plaid is prachtig geworden vrolijke kleuren en ligt ook mooi op de mand. Je bent wel een doorzettertje, 140x140 dat is een lap haken, wat een werk. Ik zou er ook effies onder gaan liggen als ik jou was net als Toby.

Hetty

Hallo Petra.
Wat een prachtige deken is het geworden.leuk met deze kleuren.
Wat een werk en wat veel bolletjes.
Groetjes Hetty.

susie

WAUW.. het resultaat mag er zeker wezen hoor Petra !

Prachtig is ie geworden !

Fijn weekend nog !

by Ieke

Ik ben trots op je! 140x140 cm, en dat alsmaar aan 1 stuk door. Dat is op het eind toch maar mooi (even spieken hierboven) 1,7 kg op je schoot!

Ik ben jaloers op Toby!

Karin

Hij is mooi geworden Petra...knap hoor!

Groetjes

Margot

gaaf! ik vind de foto met de hond erg leuk!

Een reactie posten