CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 juli 2011

Scaramouce! Will you do the fandango?

Dat zinnetje zit de hele dag maar in mijn hoofd en komt van Bohemian Rhapsody.
Want dat had ik nog niet eens verteld dat de musical van Queen (afgelopen zondag) echt geweldig was. De Cast was vrij onbekend voor mij, behalve dan Antje Monteiro, die de rol van Killer Queen Speelde, maar de zang en het toneelspel loog er niet om en vooral de zanger WOW! ...een jonge Bruce Springsteen achtige hoofdrolspeler (John Vooijs) met van die leuke donkere krulletjes, die heel goed wist hoe hij het publiek moest bespelen. Kortom in vele vrouwenogen gewoon een Lekker Ding!!! Het verhaal er om heen speelt zich af in de toekomst waar de rockmuziek verboden is en songteksten verboden woorden zijn. Wil je weggeblazen worden van je stoel.. dan is Deze musical echt een aanrader. Leuk was dat we na afloop nog werden getrakteerd met een optreden van Adlicious. (2e finalist van Xfactor) Die Bohemian Rhapsody nog eens dunnetjes overdeden. Leuk!!! geweldig!!! zeker als je een fan bent van de muziek van Queen.. en dat ben ik ;-)

Hier een paar foto's (stiekem gemaakt)




En hier nog even die leukerd!! Deze foto is van internet gehaald hoor, want zo dichtbij fotograferen lukte niet.





5 reacties:

Angélique

Mooi dat je zo genoten hebt! Daar kan een mens nog een aardige tijd fijn aan terugdenken.

Anoniem

Queen is geweldig, mijn oudste zoon is weg van Queen, Supertramp The BeeGees noem maar op. Bij de jongste zoon lag het accent meer op de Synthesizer muziek. Dan een dochter de Top of de Pop en een dochter Dance Transe,. DJ, dat laatste heb ik niet zoveel mee maar met de Pop muziek kunnen we allemaal mee blèren. Om het plaatje compleet te maken hou ik zelf van Blues, Gitaar en Klassiek. Fijn dat je zo genoten hebt.

Unknown

Mijn man is gek van Queen en juist daarom wil hij niet naar de musical. Hij is bang dat het tegen valt. Ik heb al van alles geprobeerd ...... maar ja, zijn keuze. Fijn dat je zo genoten hebt!

by Ieke

Heb een paar liedjes uit deze musical op m'n ipod staan. Van het Musical Awards Gala... Even googlen en je bent weer helemaal terug naar zondagavond...

Lekker ding, die John Vooijs. Deed ook mee aan Op zoek naar Joseph. Maar werd het net niet ;)

Haakmuts

'K heb het op TV gezien de opname van Adlicious met John Vooijs, bofkont dat je er bij was:-)

Een reactie posten