CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 juli 2011

Ribbeltje na Ribbeltje Breien.


Vorige week had ik het al een beetje laten zien, de kraamcadeautjes die ik graag wilde maken.
Maar ik vrees dat ik het niet ga redden, want de planning is om a.s zondag al te gaan. Morgen mag ik de hele dag werken, dus weinig tijd meer. En daarbij, ik vrees dat ik wol tekort kom. Het zal er vanavond om gaan spannen om er 1 af te krijgen. Ik brei deze diertjes van restjes bamboulene wol. En het roze bolletje wordt wel erg klein nu. Er moet nog een hoofd op, 1 oor en 2 armpjes. Nou..het zal mij benieuwen.


Nou ja goed, het maakt ook niet uit. Het is ook leuk om later nog een keer te geven. En ik had evengoed al een leuk cadeautje gekocht. Dit moeten ze gaan worden, de patroontjes staan in een Ariadne Baby & Peuter uit 1985. Voor wie ze wil hebben, ik scan ze later in want de scanner staat boven ;-). Eerst maar even verder breien. Want dit hoort toch ook een beetje bij de afmaakwerkjes.


En als er 3 in het boekje staan. wil ik ze ook alle drie maken en zo fantasieloos als ik dan ben...hahaha, allemaal in dezelfde kleurtjes.
Hoewel..misschien stap ik er wel van af.. Maar de poes wordt zeker roze, want zo was de keuze van mijn dochter.

Ze staan trouwens in dit blad.



Zo Klaar staat erbij...

Wordt vervolgd dus....

6 reacties:

Anoniem

Ik moet altijd lachen als ik je Blog leest.Vooral onderaan staat "zo klaar". Jij bent echt een duizendpoot, ongelooflijk wat je allemaal doet.

Rachel

Ships.... Nu had ik een berichtje getikt zoiets:

Ooooohhhhh, wat leuk. En inderdaad, later geven kan altijd ook nog.

Ik heb trouwens gretig gebruik gemaakt van het patroon van je uiltje. Als hij af is en verstuurd zal ik hem op mijn blog plaatsen, dan kun je hem zien.

Maar voordat ik dus op plaatsen drukte zat ik alweer naar je uiltje te kijken... Foetsie berichtje! ;-)

Angélique

Volgens mij wil jij nóg meer dan je al mee bezig bent, ik vind het ook allemaal ongelofelijk hoor. je bent ook van alle markten thuis en vindt alles leuk, heb ik de indruk. Je zal je iig niet zo snel vervelen ;-)
Maar het kindje heeft maar 2 handjes, kan dus ook maar hoogstens 2 beestjes tegelijk vasthouden. En net wat je zegt: het is ook leuk om later nog een knuffel te geven.
Goed weekend, werkse morgen en vergeet tussendoor niet te ademen!

Unknown

leuk zijn deze diertjes, ik krijg steeds meer spijt dat ik al mijn oude bladen heb weggedaan. Ik kijk uit naar je affe foto's.

marion

hihihihi ik moet daar altijd zo om lachen, ik ben nooit zo klaar en zo snel als de mensen van het blad......

by Ieke

Whaha, ik moet wel lachen om de reacties die ik hier lees, dat gevoel kreeg ik ook een beetje. Zo van Petra, die kan alles! Ik geniet er trouwens heel erg van, om te lezen wat je allemaal maakt. Je vind alles leuk en bent overal enthousiast over, dat werkt aanstekelijk!

Het garen van de Zeeman is leuk maar haakt vreselijk verschrikkelijk. De haartjes zitten maar aan 1 kant, dus ik heb het hoofd en het lijf binnenste buiten gehaakt. Bij het hoofdje was dat nog even lastig, want na het draaien moest ik nog een paar toeren. Die waren dan weer de andere kant en dus niet harig. Een flinke borstelbeurt (met de grove borstel van de hond ;)) heeft het probleem opgelost. Weet waar je aan begint dus ;)

Een reactie posten