CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 juli 2011

Pretty Color Crochet and Knit Goods 2 (Inkijkexemplaar )


Zo af en toe vind ik een haakboek wat er echt uitspringt.
Ik was al een poosje op zoek naar een "inkijkexemplaar" van dit album en vorige week zag ik hem staan bij picasa webalbums.
Het is een japans boek, maar voor je nu zegt wat moet ik met een japans boek.
Er staan diagrammen in die duidelijk het patroon aangeven, dus een beetje ervaren haakster kan daar wel mee overweg. Hieronder een paar afbeeldingen uit dit boek.






Wil je dit boek in zijn geheel "inkijken" Hij staat bij de patroontjes onder cute Crochet

Lieve groetjes - Petra

5 reacties:

Jacomijn

Die japanners kunnen er wat van, hè !! Weet je wat ik ooit een keer heb gelezen waarom ze alles in diagrammen laten zien? Omdat veel mensen daar niet kunnen lezen. Of het waar is, weet ik niet, maar de Japanse boeken die ik tot nu toe gezien heb, bevatten allemaal weinig tekst en veel diagrammen, dus misschien schuilt er enige waarheid in !:o)

Anoniem

Al die boeken zijn zo leuk.......en ja een diagram is wel te volgen ......en wat een ideetjes ( die had je natuurlijk helemaal niet hihi)
fijne dag

by Ieke

Dat boek is zeker de moeite waard! Leuk he, al die inkijk exemplaren?

caroline

hallo peetje

ben volger geworden van je nieuwe blog
maar kan helaas je mooie boek niet inkijken
groetjes caroline

Connys Cottage

Wat erg leuk


groetjes Conny

Een reactie posten