CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 juli 2011

Hallo Mijnheer de Uil!....

Uiltjes zijn zoooooo leuk. Ik heb wel wat met uiltjes, maar heb ze nog nooit gehaakt eigenlijk.
Ook niet gebreid. Doordat marjolein op haar blog Ravelein zo leuk met uiltjes bezig is, begon het bij mij toch ook een beetje te kriebelen. Een poosje geleden kreeg ik van mijn dochter een drietal haakpaketjes van het kruidvat vandaan. bloementjes, applicties en een uiltje met een schildpadje. De bloemetjes en de applicaties had ik al gemaakt maar het uitje nog niet.
Gisteravond ben ik nog even aan de gang gegaan, het is een simpel patroontje en snel gemaakt. Door die lap boven op zijn kop lijkt het nu wel een beetje op een wijze proffessor.
Ik vind hem wel erg stoer.

Hij mag me voortaan de weg wijzen als ik met de auto weggaat, want hij hangt nu te bengelen aan mijn binnenspiegel. Het patroontje komt later. Het is een beetje onduidelijk omschreven en omdat ik hem nog een keer wil haken alleen dan een beetje kleiner, voor aan de autosleutel. Dan schrijf ik het gelijk op.

Hier is mijnheer UIL




OEH Hoeeee!!! We gaan een stukje rijdennn!

10 reacties:

Jacomijn

Leuk !!!! :o)

Anoniem

Ja echt stoer zo'n wijze uilen Tomtom...

Thea

Hij is leuk geworden, deze wijst je vast en zeker de weg!

Groetjes Thea

Sandra

Wat is die knap zeg

Anoniem

Haha Petra geweldig mijn Owlie vind het een stoere bink hihi, dat heb je toch weer eventjes vlug voor elkaar.
♥ Marjolein

Annemiek

Hallo Petra,

Dit is ook een leuke, wijze uil. Leuk dat je mij volgt. Ik ga jou ook volgen.
Je hebt een hele leuke site!
Groetjes, Annemiek

Unknown

Echt heel erg leuk

by Ieke

Wat is hij/zij leuk!!! Ben benieuwd naar je patroontje... Uiltjes zijn inderdaad heel erg leuk!

Elizabeth

Leuk, leuk, leuk.... Maar ik zou mr. Uil niet aan m'n binnenspiegel willen hebben hangen, dat vind ik toch zo irri...
Hij gaat t.z.t. maar lekker wijs naar m'n sleutels zitten kijken; ik kijk uit naar je patroontje!

Groetjes, Elizabeth

Jacqueline

Ja..ik kijk ook uit naar je patroontje.Vind hem heel leuk, zeker als sleutelhanger!

Een reactie posten