CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

7 juli 2011

Gifted.

Gifted: Lovely Little Things to Knit and Crochet


Haakboeken en Breiboeken, ze zijn er in vele soorten en maten.
Zo af en toe koop ik ze ook voor mezelf. Als ze heel leuk zijn dan. Maar ik kom ze ook wel tegen op het net. Hoewel ik een boek liever in mijn handen vasthoud. zodat je lekker op de bank kan bladeren, het papier mag voelen, dat heeft toch mijn voorkeur. Maar het is het natuurlijk wel handig dat je sommige exemplaren compleet eventjes in kan zien. Zodat je even kan proeven van de inhoud. zoals ook met dit boekje. De voorkant is wel heel erg uitnodigend met van die lieve hartjes. Dan wil je gewoon verder kijken.
Er staan ook best wel leuke dingen in.. en zeker leuk om inspiratie op te doen.
Ik vind de gevilten hartjes erg lief, Die techniek heb ik nog nooit gedaan. Er staan leuke sokken in die ik best wel zou willen maken. Een leuke granny tas. Wanten ook met hartjes. Leuk!!!Een gebreide Theewarmer..Leuk !!!. veel gebreide mutsen. Allemaal Leuk!!!!
Maar al met al zou ik hem toch niet aanschaffen. Dus ik ben blij met alleen het "inkijkexemplaar"





136 pagina's om ik te kijken, links bij de patroontjes als jullie graag mee willen kijken.

Grtjs - Petra

1 reacties:

by Ieke

Leuk he, die inkijk exemplaren...

Een reactie posten