CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 juli 2011

Beer en Poes.


Zo klaar stond er bij in het tijdschrift. Maar dat moet je dan maar ruim nemen. Want wat is eigenlijk zo klaar. 5 minuten, een half uurtje of een paar uurtjes.
Nou dat laatste was het dus in mijn geval, inclusief het breien ben je toch een paar uurtjes (6 a 7) bezig hoor. En dat uitgerekend maar voor 1 beertje. Het was wel een leerzaam projectje, want nu weet ik dat ik in het vervolg beter katoen kan nemen, want dat is wat stugger en steviger en waarschijnlijk minder rekbaar. Bij het opvullen zie je gaatjes zitten, omdat de wol zo meerekt. En de afwerking van de laatste nld, de resterende steken die je op een draad moet zetten, vind ik ook niet prettig, maar misschien kwam dat ook door de wol want ik had naar mijn idee te grote lussen. Het beertje is iets kleiner uitgevallen omdat ik voor deze wol nld 3.5 nodig had.
De poes (Toch nog gehaald met het restje wol) zit half in elkaar... Ik heb eigenlijk geen zin meer, maar maak het toch maar af. En het konijn vergeet ik maar even.

De oogjes moesten met vilt, maar die heb ik voor het beertje gehaakt.
Al met al is het wel een heel lief beertje geworden, Dus hij mag mee.. Maar er zitten heel wat irri's in :-)





Prettige Zondag. enne.. (het beloofde patroontje plaats ik vanavond.)

5 reacties:

Hetty

Wat een schattige beer is het geworden.
Groetjes Hetty.

Sandra's Handmade

hij is wel ontzetten lief geworden hoor. Applaus voor je geploeter.

by Ieke

Ik vind 'm leuk! En die poes is vast net zo'n project als Floortje... Komt ook nog wel eens af ;)

caroline

mooi
als ik bedenk dat ik al mijn "ariadne" boeken heb weg gegooid amai !
had 2 van die stoffen mappen waarin je ze kon verzamelen .
zonde
groetjes caroline
en bedankt dat je de patroontjes wil delen !

sarams1987a

zeer mooi gemaakt ;)

Een reactie posten